torsdag 11. september 2008

Siste gang Haugesund


På en stund i hvertfall, og neste gang vi reiser håper jeg det bare er avslapning, og ikke sykehusbesøk!
Synd dette bildet ikke er helt klart, men vannari!
Vi er blitt noen resere på parkering! Lirker og svinger og lirker igjen, og klarer oss på de merkverdigste plasser. Bjørn syntes det var en merkelig ting, med lyd på den ene vinkelen på ryggekameraet, (jeg syntes jo bare at ryggekamera er en smart ting) men lyd er altså knallsmart! Bjørn går liksom bare bak der, nesten litt tilfeldig, og sier "litt til", "litt mer høyre" med helt vanlig innestemme, og trenger verken rope eller vifte med armene... Vi har hele kontrollen, og de som forventer underholdning når vi parkerer, blir skuffa.
På trange parkeringsplasser er jeg faktisk mer redd for fronten enn bakparten. Og så er jeg redd for å glemme å ta inn trappen etter at jeg har gått ut, ville blitt dyrt om noen skulle kjøre på den! Det blir til at jeg går inn og ut bak nemlig. Stort sett ett eller annet jeg skal ha der, og så er det bare blitt en vane!
Jaja...
Blir litt bobiling på oss i høst og!

Ingen kommentarer: