søndag 2. august 2009

Veien ut - og hjem igjen

Jepp, vi er hjemme igjen.
Jeg går og roter i skap på kjøkkenet og finner ingenting. Valser rundt i de klærne jeg hadde med på tur, kommer ikke på at jeg har andre ting. Vi ser på tv, for første gang på sju uker, det hadde vi kanskje aller helst klart oss uten... Det var rart å kjøre liten bil igjen, veldig rart! Og jeg må vaske klær i vaskemaskin... Har blitt vant til å legge ting i baljen på badet når vi kjører, skylle og tørke når vi stopper...
Og i morgen skal jeg på jobb! Det bir rart.
Tenker tilbake og nyter følelsen ennå. Alt vi rakk gjennom, alt av nye opplevelser, lange samtaler, god vin og bare være sammen! Kommer til å savne det.
Vinkjøp og vindiskusjoner, vingårdsbesøk, 23 sykkelturer, fjellturen i Syd-Tirol, flotte utsiktscampingplasser, morsomme samtaler med naboer, veien. Å kjøre. Liker det jeg... Varmen! Liker det og... Tour de France...
Det har vært tidenes ferie, Siste bildet er fra den litt heisne båtturen over  Skagerrak.
Veien ut, og hjem. Og ut igjen!
Nå skal vi kjøpe hus og flytte. Andre ting og tenke på. Men snart ut igjen!

Flere bilder på http://www.facebook.com/vevdronningen og på Bjørns http://www.facebook.com/forfatteren

Ingen kommentarer: