lørdag 23. august 2008

Opphold:)

I hele dag har det ikke regnet, skal riktignok komme litt til kvelden, vannari!
Sånn etter fire uker på tur er det endel ting jeg tenker på. Vi har vært med på alt fra 35 graders varm sol, til øsende skittvær, småkaldt og vind, og jeg trodde jeg hadde husket alt. Akkurat nå savner jeg litt et par vanter, vi sitter ute og drikker litt kaffe og ser på folk.
Ellers så vi noen i dag som hadde en tilhenger full av gummistøvler, det har vi ikke, selv vi hadde trengt det akkurat disse siste dagene (bortsett fra idag:)).
Dopapir får vi aldri nok av, tror jeg, vi gikk tom i Frankrike, og fant ikke campingdopapir før i Oxford. Torky tørkerull finnes bare i Norge, og engangskluter er like viktige som tannkosten. Tørketromler er stort sett i bruk, og klesvask er helt greit i en bøtte vann med lokk mens vi kjører. Rene vaskemaskinen! Kunne hatt et par kapitler om campingmat og, det får komme seinere.
Snakket med en australier på bobilferie i dag, fem uker i UK, og stort sett dårlig vær. Og alt var skrekkelig dyrt, i Australia ville det bare kostet en femtedel... De skulle videre i hele Europa i fem-seks uker til, må være passe eksotisk.
Vi er nok på hjemvei. Kjennes sånn ut. I morgen reiser vi litt lenger sørover, håper på et par sølefrie netter, grilling og stjernekikking, før ferjen hjem.
God lørdagskveld:)

Ingen kommentarer: